lauantaina, heinäkuuta 02, 2005

Ylen lyhytmuistinen pomo

Ulkomainosfirma JCDecaux on keskeyttänyt Animalian kampanjan vuorokauden kuluttua sen alkamisesta. Asiakkuusjohtaja Lauri Tillanen sanoo, että he saivat kymmeniä soittoja vuorokaudessa. Kun häneltä kysyttiin, mikä mainoksissa ärsytti niin paljon, että kampanja piti lopettaa, hän ei osaa sanoa, mikä mainoksissa suututti, koska "yritykselle tullutta palautetta ei arkistoida".

Onpa lyhytmuistinen mies. Jos minulle tulisi kymmeniä soittoja vuorokaudessa, muistaisin taatusti niistä ainakin jotakin. Asiassa on muutakin outoa - Animalia ei ole saanut yhtään soittoa, vaikka sen nimi on mainoksissa selvästi näkyvissä. Miten kymmenet soittajat osaavat moittia Lauri Tillasta, mutta yksikään ei eksy Animalian puolelle?

Onneksi uteliaisuutta herättävät kampanjakuvat ovat vielä näkyvissä Animalian nettisivuilla. Makuasia, mutta minä ainakin olen nähnyt pahempaakin.